petak, 31.07.2009.

Zakon Braće Fan Club

Iako sam rekla da neću više pisati, odlučila sam napisati još jedan post. Naime, napravljena je web stranica za sve obožavatelje serije Zakon Braće. Na roj stranici možete pročitati najnovije vijesti, pronaći sve o glumcima, pogledati video isječke iz intervjua ili najzanimljivih scena, skinuti wallpapere i naravno registrirati se na forum i diskutirati o temama vezanim za najbolju seriju ikad snimljenu. Stranica je neki dan napravljena tako da trebamo ekipu za forum. Ovim Vas putem pozivam da posjetite stranicu, da ju pogledate te naravno komentirate ovdje na ovom blogu. Svaki komentar je dobrodošao.
Link: Zakon Braće Fan Club

| 15:50 | Komentari (8) | Isprintaj | #

utorak, 16.06.2009.

TIME TO SAY GOODBYE !

Hey people!
Nakon jako dugo vremena odlučila sam napisati zadnji post na ovom blogu. Tijekom školske godine nisam imala vremena za pisanje postova zbog raznih obveza, ali kad bih uhvatila nešto slobodnog vremena jednostavno bih zaboravila nešto napisati. Ali, iskreno, čemu nešto pisati ako i sam znaš da je to dosadna tema. Bolje ništa neću napisati nego bezveze mlatiti praznu slamu. Evo, mali uvod za temu o kojoj ću danas pisati. Kao što sam već rekla, najvjerojatniji mi je ovo posljednji post koji pišem na ovom blogu. Prošli tjedan smo imali oproštajnu zabavu kada smo pozvali sve djelatnike škole, umirovljene nastavnike, sve nama drage ljude. Organizirali smo ručak za sve pozvane i pripremili karaoke koje su nas zabavljale sve do kraja zabave. Prije ručka mnogi ljudi su nam uputili nekoliko riječi kako bi nam zaželjeli sreću u daljnjem školovanju i naravno, u životu. Slušajući divne riječi s mnogo emocija koje su nam bile upućene, sigurna sam da nitko nije ostao ravnodušan. Ja prva ! Samo se zarumeniš, a suze same od sebe krenu niz obraze. Pokušavaš se suzdržati, ali ne uspjevaš ! Heh... Poslije ručka cure su se dogovorile da otpjevaju pjesmu „ Pusti, pusti modu“! Ne zato što to slušamo, već zato što je to najlakše otpjevati i naravno kako bi sve ispalo luđe i zabavnije. Na zabavi nam se pridružio naš bivši razrednik koji nas je učio od 1.- 4. razreda, naš učitelj M.C. Ovom prilikom mu zahvaljujem što je došao uveličati naš dan te nas sve razveselio svojim dolaskom. Nastavnike A.B. i R.B. također pozdravljamo. Mnogo stvari je uljepšalo naš rastanak i odlazak iz osnovne škole. Teška srca napuštam školu koja nam često bila i druga kuća, nastavnike koji su nas podupirali i uvijek nam bili spremni pomoći kad god smo trebali, te naravno, svoje prijatelje koje ću pamtiti s mnogo lijepih uspomena. Da se vratim na zabavu, osim veselja i ludovanja, pala je poneka suza. Poslije pjesme „Kad se prijatelji rastaju“ preplavile su nas emocije i vjerujem da nitko nije ostao ravnodušan. Na zadnjoj pjesmi su nam se pridružili naši razrednici M.K. te razrednica 8.b razreda N.I. Bilo je predobro.
Eto, ukratko sam opisala naš zajednički rastanak. Poslije osnovne škole spremna sam za nove izazove, odlazak u srednju školu, stjecanje novih prijateljstava. Neće biti lako, ali sigurna sam da ću se s vremenom na sve priviknuti. Hehe, zato držite fige !! Hvala svima koji su posjećivali moj blog i koji će nastaviti, koji su me podržavali i nagovarali da nastavim s pisanjem, iako sam mnogo puta razmišljala o brisanju ovoga bloga. Trenutno sam odlučila prekinuti s pisanjem, ali tko zna, možda mi se jednom pojavi želja za pisanjem i napišem još koji post. Hehe... Veliki pozdrav !
Sve vas volim, Lucky.girl !!

Nastavak zabave

Čuvari reda i zakona

| 11:06 | Komentari (9) | Isprintaj | #

subota, 20.12.2008.

Kraj prvog školskog polugodišta i eto mene!!!

Hello people! Napokon malo vremena da sjednem za računalo i napišem svojim dragim prijateljima post. Praznici... Konačno! U petak smo imali božićnu priredbu na kojoj smo nastupali moja sestra i ja u zboru. Ja sam još imala dodatnu ulogu čitajući svoj sastavak koji sam napisala na temu „Kamo je nestao Božić?“ Na sreću, sve je prošlo dobro. U ponedjeljak idemo po učeničke knjižice. Hvala Bogu, ovo školsko polugodište je bilo uspješno. Jedino što sam morala odgovarati je bila fizika, ali sam i to uspjela. U ovih mjesec dana očekujte par postova da nadoknadim izgubljeno.
To bi otprilike bilo to, ali mislim da bi trebalo nešto promijeniti na blogu. Dajem vam priliku da se izjasnite, da predložite nešto. Unaprijed zahvaljujem!
Pošto je Božić idući tjedan, iskoristit ću ovu priliku da svima čestitam SRETAN BOŽIĆ ! ŽIVILI I LIJEPO SE PROVEDITE!!!
Big kiss, lucky girl.

| 22:24 | Komentari (43) | Isprintaj | #

utorak, 07.10.2008.

Breza

U našem malenom selu odvija se izgradnja kanalizacije. Nakon dugo vremena stigli su i u našu ulicu.Ulicu Braće Radić. Trenutno pišući ovaj post vidim ogromne bagere koji su mi ispod prozora već 4 dana. Grozno! Cijelu ulicu su unakazili i nastala je potpuna pustoš! Nijednog drveta, niti jednog grma. Baš su neki dan srušili moju brezu za koju sam baš emotivno vezana. Najviše mi je pomagala ljeti kada mi je pravila hlad i bila utočište mnogim pticama. Čim bi joj se približila svaki put bi zaplesala svojim tankom grančicama. Iako je nekima smetala zbog visine i smeća koje je ostavljala, bilo mi je jako teško oprostiti se od nje. Svaki put kada izađem van, nešto mi nedostaje... Ne znam, možda zato što u cijeloj ulici nema niti jednog drveta s ove naše desne strane ili zbog silnog blata koji je prekrio cijelu zelenu površinu.
Sve u svemu, znam samo da se taj dio ulice još jako dugo neće oporaviti i da više ništa neće biti isto bez moje Breze.
Lijep pozdrav svima! Kissy!

| 13:31 | Komentari (93) | Isprintaj | #

srijeda, 06.08.2008.

Novi post...

Nakon nekog vremena odlučila sam napisati nešto novo! Praznici... Vrijeme odmora i stalne zabave !! Ali kod mene je to malo drugačije. Čim su počeli praznici ja sam se razboljela !! Koji užas ! Imam problema sa očima i tjedan dana nisam smjela baš biti za računalom pa čak mi je smetala i svjetlost !! Već se dobra tri tjedna s tim mučim, ali sada mi je već puno bolje, samo što moram svaki tjedan ići na pregled. Ma, preživjet ću ja to ! Već sam tri puta promijenila lijekove i to mi je sada prošlo. Samo još neki mali pregled i to je to... Uglavnom, provodim svoje vrijeme u društvu svoje sestre, roditelja i prijatelja. Neki dan je Ivana došla s mora pa je došla meni u posjet. Drugi dan je otišla natrag. Ovim putem je pozdravljam i nadam se da će se brzo vratiti. Pozdravljam sve koji su mi ostavljli komentare i razne pohvale te se nadam da će se to nastaviti ! Nemam baš nekih posebnih tema za pisanje nekog zanimljivog posta, ali čim se pojavi obećajem da ću ga napisati. Do tada, velika pusa svima !!!

| 21:14 | Komentari (175) | Isprintaj | #

četvrtak, 26.06.2008.

Ekskurzija u Uvali Scott

U petak 20.VI.2008. u šest ujutro krenuli smo autobusom za Kraljevicu, mjesto gdje smo proveli našu petodnevnu ekskurziju. Pri polasku su nas ispratili naši roditelji koji su prije polaska davali još neke savjete. Pala je i poneka suza, ali u kratkom roku i uz poneku šalu suze su nestale. Nakon duge vožnje stali smo prvi put na odmorište, gdje smo prvi put javili svojima gdje smo, pojeli sendviče i krenuli dalje. Negdje oko dva sata popodne došli smo u Risnjak, nacionalni park u zaleđu grada Rijeke i kvarnerskog priobalja. Ondje smo bili oko dva sata. Tada smo krenuli do Uvale Scott, naš dom na pet dana. Prvi dojmovi bili su odlični, more je bilo u blizini, smještaj je bio dosta dobar ,a pogled sa balkona prekrasan. Osim što sam mogla vidjeti more, vidjela sam i krčki most. To je još jedna zanimljivost ove ekskurzije. Nakon što smo se smjestili, bilo je vrijeme za prvo kupanje. To smo svi žarko očekivali zato što je bilo užasno vruće. Trebalo nam je više od pet minuta da se spustimo, zato što je bilo malo više stepenica. Kada smo stigli na plažu svi smo se bacili u more i uživali u tom osvježenju. Imali smo samo sat i pol kupanja, zato što nam je bio prvi put. Otišli smo se otuširati i spremiti u taj "apartman" i kasnije smo otišli na večeru. Svi smo se šokirali, za večeru smo imali švedski stol... Uzimaj što god hoćeš i koliko hoćeš. Zakon!!! Od svih vrsta salata, do raznih mesa... Kada smo se najeli, imali smo slobodno vrijeme za razgledanje i zabavu. Sutradan smo doživjeli ŠOK. Morali smo se probuditi ujutro u 6:30. Toga dana svi smo bili pospani, osim onih koji su bili pametniji pa su legli u pola deset u krevet. Toga dana išli smo posjetiti Rijeku i zanimljivosti Rijeke. Bilo je odlično !! Poslije smo opet došli u Uvalu Scott, nakon pola pet išli smo se kupati, imali večeru i onda slobodno vrijeme. Treći dan smo posjetili otok Krk, četvrti smo bili na otoku Košljunu, a peti smo se spremali za polazak kući. Uglavnom, ova četiri dana smo imali ispunjena raznim sadržajima. Super smo se zabavljali i bili smo veoma zadovoljni samim smještajem pa i lokacijama koje smo posjećivali. Peti dan smo mogli spavati čak do 8:00. Wow, rekord !! Imali smo doručak, spremanje, pa ručak i polazak prema kući. Prije polaska kući išli smo u Trsat, gdje smo bili u svetištu. Razgledali smo crkvu,kapelicu zahvalnice i još bili na nekim mjestima. Sjeli smo natrag u autobus i krenuli u pravcu kuće. Krenuli smo oko pola tri popodne, a vratili se kući oko pola devet. Kod trgovine u Čačincima nas je dočekala naša ravnateljica. Stali smo kod škole, gdje su nas dočekali naši roditelji, uzeli naše stvari i krenuli zajedno svojim kućama.
Eto, ukratko sam opisala naš petodnevni izlet i stavit ću nekoliko slika pa ih pogledajte,,,
Samo još jedna obavijest. Od 15.VI.2008. Čačinci ima informativni portal Čačinci online. Posjetite ga i komentirajte.
Pozdrav svima !!!!!

Glagoljica
Mjesto nalazišta Bašćanske ploče
Otok Košljun i samostan
Pogled prema stanovima sa plaže
Image and video hosting by TinyPic
Nastavnici i učenici kartaju belu
Vožnja brodom

| 15:38 | Komentari (87) | Isprintaj | #

petak, 13.06.2008.

Hello !!

Danas imam malo više vremena pa ću napisati neki kratak post. Kao i u svakoj školi sada se zaključuju ocjene pa nemamo baš vremena. Sutra u našoj školi obilježavamo Dan škole, pa ćemo imati priredbu. Ja pjevam u zboru, pa mi držite fige da sve dobro završi. Napisat ću vam kako je bilo i što se događalo . Za tjedan dana idemo na more !!! Idemo s razredom na višednevnu ekskurziju u hrvatsko primorje. vjerovatno sam već o tome pisala, ali sam toliko uzbuđena da moram to ponoviti više puta. Ocjene su zasada odlične i nadam se da će tako i završiti.
Neke predmete još moram odgovarati pa polako učim... I tako... To bi bilo to. E da, imam novi blog !!! Zove se Dobra cyber vila, što znači dobra računalna vila. Na tom ćete blogu moći ostaviti pitanje u vezi nekog problema na vašem računalu i ja ću pokušati dati savjet ili objaviti neki tutorijal (uputstvo). Posjetite i taj blog i ostavite mi puno komentara i na jednom i na drugom blogu !!

Kissy !!!

| 09:37 | Komentari (67) | Isprintaj | #

petak, 16.05.2008.

Ništa posebno !!

Bok ljudi, nemam baš nešto posebno za napisati. Ovih dana ću se potruditi da češće pišem postove ali znate i sami da je sada kraj godine pa nestignem baš pisati. Jučer smo se slikali i mislim da će biti dobra slika a ne kao jedne godine. Neki su gledali na cestu, neki u drvo itd… Nema baš nekih posebnih događanja, osim što neki imaju prebijen nos, neki su se potukli, neki prebili ruke i tako. Ovaj tjedan će biti naporan. U ponedjeljak pišemo test iz matematike, u utorak imamo pjesmicu napamet, u srijedu imamo test iz zemljopisa. Bit će posla. Imam još jednu novost. Na kraju godine idemo na ekskurziju na more. Najvjerovatnije u Hrvatsko primorje na pet dana. Jedva čekam ! Jučer smo igrali nogomet muški protiv cura pa su muški su izgubili 9:5, vjerujte to je bio događaj godine. Uvijek se oni nama rugaju a sada smo shvatili da je muškima najslabija točka kada ih pobjede cure u nogometu.
Toliko za danas od mene…
Zahvaljujem onima koji su mi komentirali i veliki pozdrav svima !!!

| 15:20 | Komentari (174) | Isprintaj | #

srijeda, 26.03.2008.

Problemi s računalom

Dragi moji, danas ću pisati o problemima računalnih virusa !!
Kao prvo, što je virus ? Virus je računalni program (štetni) koji se nalazi na računalu i širi zarazu. Oštećuje podatke, software i hardware. To se upravo dogodilo mome računalu.
Od pretjeranog skidanja programa sa interneta, posuđenih igrica, raznih podataka, pjesama i mailova. Naime, računalo mi se odjednom blokira usred rada. Neke programe ne mogu uopće otvoriti, a o brzini da i ne pričam !! Internet mi sporo radi (adsl), ili uopće ne radi i stalno mi se pojavljuju neke reklame i nagradne igre. Imam antivirusni program koji mi uopće ne pokazuje problem na računalu. Nakon pokušaja da instaliram novi antivirusni program, računalo mi se ponaša još gore. Za ne povjerovati ! Drugi pokušaj je bio vratiti sistem prije dva dana (System restore). Što se dogodilo? Taj virus je bio još od prije tjedan dana ! Pokušala sam izbrisati neke programe koje više ne koristim, ali mi ne da obrisati. Ne može otvoriti neki INSTALL.LOG file. Moram sada ići staviti sve na CD dok se nije dogodilo ono najgore ! RUŠENJE WINDOWSA ! Držite mi fige da sve super završi da vam se mogu opet javiti ! Zahvaljujem svima koji su mi komentirali i sve vas pozdravljam ! Kisss!!!!

| 19:44 | Komentari (86) | Isprintaj | #

ponedjeljak, 18.02.2008.

Nešto o dvoličnosti...

Ovaj post je posljedica današnjeg samorazotkrivanja mojih „frendica“, koje su samo potvrdile ono što već duže mislim o njima. Dragi moji, danas ću vam govoriti o dvoličnosti.
Hm, što reći o tome? Pa za početak treba reći da je to vrlo loša ljudska osobina ali u zadnje vrijeme vrlo popularna i prihvatljiva. Svi govorimo kako je to FUJ ali šutke prelazimo preko toga. Ja to ne želim pa kako mi bude.
Na primjer, za mene je dvoličnost kada ti frendica sva u frci dođe i traži tvoju pomoć u vezi zadaće, lektire ili laži koje je izgovorila svojoj rođenoj majci. Ti joj pomogneš (ona ti naizgled bude zahvalna) a nakon nekoliko sati te olaje da niti sama ne znaš zbog čega ili samo zato što nisi cool po njezinim invalidnim kriterijima.
Takve osobe obično imaju svoje sljedbenike i istomišljenike koji ne mogu razmišljati svojom glavom nego trebaju „gurue“ koji će ih slijepe voditi kroz mali i još nedorasli život.
Ja kroz život idem visoko uzdignute glave a svoje mišljenje i stavove ću vrlo uspješno formirati zahvaljujujući (između ostalog) i ovim sitnim dušama. Oni će se prepoznati u ovom textu.

| 16:51 | Komentari (107) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.